משתתף יקר!
קבוצת מוראל הלר קואצ'ינג ע.מ. 304848245 עוסקת במתן שירותים ואימונים אישיים להעצמה אישית, באמצעות וובינרים, הרצאות, סדנאות וקורסים פרונטליים ו/או דיגיטליים (לרבות במסגרת "אקדמיית התודעה החזקה") וכן אימונים אישיים בקבוצות או "אחד על אחד" - פרונטליים ו/או דיגיטליים (להלן: "השירות" / "האתר" / "האקדמיה" - בהתאמה, ואלה יחד יקראו להלן: "הקבוצה" / "החברה").
תנאי שימוש ורכישה:
1. לקוח המבצע פעולה ו/או הזמנה ו/או רוכש שירות כלשהו באתר (אף אם ניתן/בוצע השירות ו/או חויב באמצעות ספק צד ג'), מצהיר, כי קרא והבין את התקנון ולא תהיה לו ו/או למי מטעמו כל טענה או תביעה כנגד החברה ו/או מי מטעמה. מובהר, כי ההתקשרות עם הקבוצה/האקדמיה ומתן השירותים הינם ללקוחות מעל גיל 18 בלבד.
2. תנאי שימוש ורכישה אלה מגדירים את זכויות הלקוח וחובותיו בעת הכניסה, הזמנה ורכישה, ושימוש באתר ובשירותים המוצעים. אנא קרא אותם בקפידה, מפני שהם מהווים הסכם מחייב בינך לבין החברה. בכל מקום באתר ובתקנון זה בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה בהתאמה ולהיפך.
3. סריקת האתר והפעלת רובוטי סריקה ע"י הלקוח ו/או כל מי מטעמו אסורה בהחלט ומהווה עבירה פלילית. כמו כן, אין להשתמש במידע אשר מוצג באתר אלא אם אושר כך על ידי החברה מראש ובכתב.
4. האחריות ע"פ תקנון זה תהא בתוקף רק כשפרטי הלקוח מולאו במלואם באתר וההזמנה אושרה ע"י החברה, ולאחר חיוב הלקוח במלוא התשלום. ככל שפרטי הלקוח לא מולאו במלואם באתר ו/או שמולאו פרטים שגויים, מכל סיבה שהיא, לא תחול האחריות ולא יהא כל תוקף לאחריות ולתנאי ביטול עסקה וזיכוי.
5. החברה שומרת לעצמה את הזכות להגיש תלונה ו/או תביעה כנגד כל אדם ו/או גוף אשר עבר על הוראות תקנון זה.
6. למרות הניסיון לשמור את המידע מעודכן ככל האפשר, כל המידע הנמסר באתר הוא כללי, וכל שירות, מחיר וכל נתון אחר דורש בדיקה ואישור החברה. החברה שומרת לעצמה את הזכות שלא לאשר את התקשרות הלקוח ו/או לחזור בה מכל פרסום ו/או שירות.
7. אין במידע המוצג באתר משום מצג משפטי כלשהוא באשר לשירותים והמחירים, ואין המידע מהווה הצעה לרכישת השירותים שקיבולה יחייב את החברה. כמו כן, כל המידע המקצועי המוצג באתר זה הינו בגדר המלצה שיווקית בלבד, ואינו מחייב ו/או מחליף יעוץ מקצועי, אישי ופרטני, בכל מקרה לגופו.
8. המידע והשירותים המוצגים באתר הינם בבחינת סוד מסחרי של החברה, וחוסים תחת זכויות יוצרים. אי לכך, חברי הקבוצה/האקדמיה מתחייבים שלא לצלם/להקליט ו/או להעביר ו/או לשתף בתוכן המפגש צדדי ג' שאינם בין חברי קבוצה/האקדמיה.
השירותים המוצעים:
9. החברה עוסקת בלימוד תוכן ובמתן אימון קבוצתי ואישי להעצמה אישית, הגשמה עצמית ודרך חיים, באמצעות הרצאות מקוונות ומפגשים פרונטליים, וכן באמצעות ליווי אישי ותוכניות אימון מוסדרות אישיות/קבוצתיות. מובהר בשנית, כי ההתקשרות עם הקבוצה ומתן השירותים הינם ללקוחות מעל גיל 18 בלבד.
10. מובהר, כי לשיקול דעתה הבלעדי של הנהלת הקבוצה, אפשר שההרצאות המקוונות תהיינה בשידור חי ויאפשרו השתתפות ושאלות, ואפשר שתהיינה הרצאות מוקלטות מראש, ללא אפשרות השתתפות ו/או שאלות. בין היתר, יכללו ההרצאות המקוונות ו/או המפגשים, הרצאות מפי מרצים חיצוניים (שאינם עובדי הקבוצה), מסוגים שונים, כגון: מרצים בעלי השכלה אקדמית; ו/או מרצים מוסמכים; ו/או מרצים השראתיים; ו/או מרצים מניסיון חיים וסיפור אישי.
11. החברות באקדמיה תקנה למנוי אפשרות להשתתף ב- 2 פגישות קבוצתיות בחודש, וכן צפייה ב- 2 הרצאות בחודש (בשידור חי או מוקלטות מראש - לשיקול דעתה הבלעדי של הנהלת האקדמיה).
12. לשיקול דעתה הבלעדי של הנהלת הקבוצה, יפורסמו מידי פעם בפעם מבצעים להצטרפות לחברות בקבוצה/באקדמיה ו/או להשתתפות במסלולי אימון שונים ו/או מיוחדים. על המבצעים ו/או המסלולים השונים כאמור, יחולו התנאים הייחודיים שיפורסמו לכל מבצע/מסלול, בנוסף לתנאי תקנון זה. כמו כן, אפשר שבמסגרת המסלולים השונים יתאפשר למנויים לצבור נקודות זכות בגין רכישות כאלו ואחרות בקבוצה (להלן: "הנקודות"), שיאפשרו המרתן למוצרים ו/או לשירותים שונים המוצעים בקבוצה (אם בתוך הקבוצה ואם באמצעות ספקים
חיצוניים).
אי לכך ולעניין צבירת הנקודות (ככל שיתאפשר), יובהר:
1. להנהלת הקבוצה/האקדמיה הזכות הבלעדית להתחיל או להפסיק את צבירת הנקודות בכל עת, ע"פ שיקול דעתה הבלעדי.
2. להנהלת הקבוצה/האקדמיה הזכות הבלעדית להגביל ו/או לשנות את אופן צבירת הנקודות בכמות ו/או בזמן, לרבות מועד למימושן ופקיעתן.
3. הלקוח מסכים מראש, כי האקדמיה תחשוף את צבירת הנקודות האישיות שלו ליתר חברי הקבוצה/האקדמיה.
4. צבירת הנקודות הינה אישית, וחל איסור מוחלט להעבירן (בתמורה או שלא בתמורה) ו/או לסחור בהן.
5. שווי הנקודות למימוש ו/או אופן צבירת הנקודות ו/או שווי המוצרים והשירותים בנקודות ו/או שווי הזכאות לנקודות ברכישת מוצרים ושירותים, יפורסמו מידי פעם בפעם ע"י הקבוצה/האקדמיה, לשיקול דעתה הבלעדי של הנהלת הקבוצה, לרבות פרסום מידי פעם בפעם בדבר הפסקת צבירת נקודות ו/או שינוי אופן צבירת הנקודות בכמות ו/או בזמן, לרבות מועד למימושן ופקיעתן, לשיקול דעתה הבלעדי של הנהלת הקבוצה.
בכל מקרה, הלקוח יהא רשאי להמיר את הנקודות לעד 3 מוצרים/אימונים בשנה.
6. על הלקוח/המנוי לעקוב בעצמו אחר צבירת הנקודות, ובמידת הצורך להודיע על אי-התאמה (ככל שתהיה), וזאת בתוך 14 ימים מיום הצבירה. לקוח שלא הודיע בתוך המועד הנ"ל, לא יהא זכאי לעדכון הנקודות.
7. השימוש בנקודות יהא לצורך רכישת מוצרים ושירותים המוצעים ע"י הקבוצה בלבד, ובכל מקרה לא ניתן יהיה להמיר את הנקודות הצבורות לכסף ו/או לרכישת מוצרים ושירותים שאינם מוצעים ישירות ע"י הקבוצה.
8. אפשר שהקבוצה תאפשר רכישת מוצרים ושירותים חיצוניים, באמצעות ספקים חיצוניים (שאינם עובדי הקבוצה). במקרה כאמור, הלקוח מתחייב בזאת לעמוד ולקיים את תנאי ההתקשרות עם הספק במלואם. בכל מקרה, לקבוצה לא תהא כל אחריות לגבי המוצרים ו/או השירותים החיצוניים כאמור, ואילו מלוא האחריות למוצרים ו/או לשירותים תוטל על הספק החיצוני בלבד, והלקוח לא יבוא בכל דרישה ו/או טענה ו/או תביעה כלפי הקבוצה ו/או מי מטעמה.
9. השימוש ומימוש הנקודות יתאפשר ללקוח כל עוד הינו מנוי בקבוצה באחד ממסלולי המנוי המוצעים, ואילו עם הפסקת המנוי ו/או הפסקת התקשרות הלקוח עם הקבוצה ו/או ביטול מנוי ו/או ביטול מוצר/חבילת שירות שנרכשה, יבוטלו וימחקו כל הנקודות הצבורות של הלקוח ו/או זכותו לקבלת שירות זה או אחר, מבלי שהלקוח יהא זכאי לפיצוי כלשהו בגין כך.
13. המשתתף/הלקוח מאשר, כי ידוע לו שהשירות איננו מהווה טיפול פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי, אלא אימון קבוצתי או אישי בלבד, והחברה איננה אחראית לתוצאות הנובעות מהשתתפות הלקוח והשימוש בשירותי ומוצרי החברה.
עוד מאשר המשתתף/הלקוח, כי ידוע לו כי השתתפותו בפעילות הקבוצה איננה מקנה לו זכאות לתואר ו/או לתעודה כלשהי ואיננה מכשירה אותו לטיפול כלשהו באחרים.
14. הלקוח מאשר/ת, כי אין לו/ה מגבלה נפשית שבגינה עלולה השתתפותו/ה בקבוצה/באקדמיה להזיק לו/ה, והחברה איננה מעניקה טיפול פסיכולוגי/פסיכיאטרי ואיננה מורשית לאמן אנשים הסובלים מהפרעות נפשיות ונמצאים תחת מעקב רפואי.
15. ע"פ כללי האתיקה והקוד האתי של המאמנים, החברה מחויבת לדווח על כל חשש לעבירה לכאורה על החוק ו/או על כל אפשרות לפגיעה ע"י הלקוח בעצמו ו/או באחרים, ובמקרה זה פטורה החברה מחובת החיסיון ע"פ דין.
16. במסגרת השירותים הנ"ל, החברה מציעה אפשרות להשתתף בהרצאות/מפגשים מקוונים חד-פעמיים, ו/או בקורסים המורכבים מסדרת מפגשים/הרצאות קבוצתיות מקוונות. ידוע ללקוח, כי התכנים המוצגים במסגרת המפגשים ואימונים באקדמיה/בקבוצה, יעמדו לשימושו כל עוד הינו חבר/מנוי באקדמיה/בקבוצה, ואילו עם הפסקת החברות/המנוי, לא תהא ללקוח גישה לתכנים כאמור.
17. החברה תאפשר מידי פעם בפעם לחברי האקדמיה למלא שאלון להעלאת נושאים שירצו לדון בהם במסגרת המפגשים.
18. מפגשים יתקיימו בדרך כלל אחת לחודש, או בכל מועד אחר שתחליט עליו החברה (לשיקול דעתה הבלעדי), באמצעות אפליקציית Zoom או כל אפליקציית היוועדות חזותית נבחרת אחרת - לשיקול דעתה הבלעדי של החברה. מובהר, כי במהלך המפגשים, זהות החברים תהא חשופה למשתתפים.
19. במידה ופעילות הקבוצה/האקדמיה תהיה גדולה, תהא החברה רשאית (לשיקול דעתה הבלעדי וללא התחייבות), לפצל את המפגש ולקיימו בשתי קבוצות נפרדות מהלך אותו חודש או בכל מועד אחר.
20. החברה תהא רשאית לפתוח קבוצתWhatsApp ו/או כל קבוצה במדיה אלקטרונית (לרבות ברשתות החברתיות), במסגרתה יעברו תכנים, פרסומים ועדכונים לחברי הקבוצה. מובהר, כי זהות החברים תהא חשופה ליתר החברים בקבוצה/באקדמיה.
21. לשיקול דעת החברה וללא התחייבות, תהא החברה רשאית לצלם/להקליט את המפגשים ולאפשר לחברי הקבוצה צפייה חוזרת במפגשים המוקלטים, לפרקי זמן שונים. לצורך כך, יקבלו חברי הקבוצה קישור להקלטה כאמור.
22. לקוח שיחליט להראות מעורבות במפגש ואף יסכים לעלות לתהליך אימוני במסגרת המפגש, מבין, כי הוא עושה זאת על דעתו בלבד ובהסכמה, אל מול יתר חברי הקבוצה, תוך שהוא חושף עצמו ליתר המשתתפים.
הצטרפות ותשלום באמצעות שרת מאובטח:
23. לקוח המבקש להצטרף לאקדמיה, יידרש להוריד את האפליקציה להתקשרות, השתתפות וצפייה בתכנים המוצעים ובמפגשים וההרצאות, היא אפליקציית https://www.skool.com/ - Skool או כל אפליקציה אחרת שתשמש את החברה (לעיל ולהלן: "האפליקציה"), לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.
24. החברה תפתח לסירוגין את האפשרות להרשמה והצטרפות לקבלת שירותיה מידי פעם בפעם, ע"פ שיקול דעתה הבלעדי.
25. הלקוח מסכים למסור את הפרטים בדבר עצם הצטרפותו לאקדמיה ולתמורה ששילם, למשווק חיצוני שהלקוח הגיע דרכו (ככל שהגיע).
26. הלקוח יופנה מהאתר לדף סליקה, במסגרתו יידרש תחילה להירשם ולבצע תשלום. רק לאחר השלמת ההרשמה באופן מלא ותקין וביצוע התשלום, יתאפשר ללקוח להצטרף לקבוצת האקדמיה ב- WhatsApp וכן להוריד את היישומון (אפליקציה) לצפייה בתכנים ותקשורת חברתית עם חברי האקדמיה.
27. ביצוע הזמנה של שירות באתר מחויב ברישום פרטים מלאים כנדרש. הזמנת שירות אינה אפשרית ללא רישום מדויק של כל פרטי מבצע הפעולה, כגון שם פרטי ושם משפחה, טלפון, רחוב, מס' הבית, ישוב, מיקוד, ת.ד. (אם קיים) כתובת דואר אלקטרוני, פרטי כרטיס אשראי. כמו כן, הלקוח יידרש לבחור שם משתמש וסיסמא - ללא כל אלה לא יוכל הלקוח לעבור לאתר ולהשלים את הזמנת השירותים כהלכה. יש להקפיד על מסירת פרטים נכונים ומדויקים, זאת על מנת למנוע תקלות בהליך ההזמנה. אפשר שהחברה תשתמש בדואר האלקטרוני ו/או בטלפון, ע"פ שיקול דעתה, ביידוע המזמין אודות מצב ההזמנה, ולכן יש צורך להכניס פרטים עדכניים ומדויקים. מסירת פרטים שגויים תוביל לעיכוב ההזמנה ואף לביטולה במידת הצורך. לידיעתך, הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה ומהווה הפרה יסודית של תקנון זה.
28. לאחר שביצעת הזמנה דרך השרת המאובטח של החברה, ישלח אליך בדואר אלקטרוני ו/או בהודעת סלולר (WhatsApp / SMS) אישור ראשוני על קליטת פרטי הזמנתך. לתשומת ליבך: אישור זה אינו מחייב את החברה לספק את השירות שהזמנת, והוא מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו במערכת בלבד.
29. רק לאחר שהחברה תוודא שכרטיס האשראי שלך תקף וניתן לחייבו, ישוגר אליך אישור סופי בדבר ביצוע ההזמנה, ותקבל הרשאה לשימוש באפליקציה וקבלת השירות אותו הזמנת.
30. כדי שנוכל לספק לך את השירותים שהזמנת, צריכה הזמנתך להתקבל ולהיקלט אצלנו באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים לחיובך. החברה לא תספק את השירות שהזמנת, אם ההזמנה לא נקלטה במחשביה, או אם נקלטה באופן משובש, וזאת גם אם מקור התקלה הוא במחשבי החברה. אם לא תקבל אישור על קליטת ההזמנה בתוך יומיים מביצועה, יש להניח כי חלה בה תקלה. במקרה זה: מומלץ שתפנה אלינו.
31.לידיעתך: הגשת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית. כל העושה כן, ייפתחו נגדו הליכים פליליים ואזרחיים. האמור נכון גם לגבי שימוש בפרטי כרטיס אשראי של אדם אחר, ללא ידיעתו ו/ או הסכמתו. החברה רשאית שלא לכבד הזמנה שמבצעה ביקש לחייב כרטיס אשראי שאינו על שמו.
פרטים אישיים:
32. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים - אם בעת ההרשמה באפליקציה או בעת ביצוע ההזמנה באתר תמסור פרטים שגויים, לא נוכל להבטיח את השתתפותך. אי לכך ובמקרה שהשתתפותך תימנע בשל פרטים שגויים שמסרת, תחויב בתשלום מלא בגין ההשתתפות, אף אם לא היית חלק ממנה.
33. הפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת ההזמנה ישמרו במאגר המידע המאובטח של החברה. למרות שאינך חייב לפי החוק למסור לנו פרטים אלה, לא נוכל לאשר את הצטרפותך בלעדיהם. החברה לא תעביר את פרטיך האישיים לגורמים אחרים, אבל את/ה מסכים/מה בעצם הרשמתך ו/או רכישה באתר, כי החברה רשאית לשלוח אליך דואר אלקטרוני ו/או הודעות סלולר (WhatsApp / SMS) שיכלול מידע על שירותיה, מבצעים והנחות, חידושים באתר, אירועים מיוחדים בתשלום/שאינם בתשלום (השתלמויות ו/או סדנאות ו/או כנסים ו/או הופעות ו/או מסיבות וכו') וכיו"ב.
34. כמו כן, החברה תשתמש בפרטים שתמסור לצורך ניתוח ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים. במקרה זה, הנתונים לא יתייחסו אליך אישית ולא יזהו אותך.
כללי התנהגות:
35. על הלקוח למלא אחר כל הוראות התקנון דנן ואחר כל הוראות החברה/הקבוצה/האקדמיה שימסרו לו ו/או שיפורסמו מידי פעם בפעם, לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.
36. על הלקוח לשלם את התשלומים הנדרשים, במלואם ובמועדם.
37. על הלקוח לכבד את חברי הקבוצה בכלל ואת המרצים והמאמנים בפרט, ולהימנע מהטרדה כלשהי כלפי מי מחברי הקבוצה והסגל ו/או מהנהגות ו/או שפה בוטה ו/או מזלזלת.
38. על הלקוח לשמור על כללי החוק למניעת הטרדה מינית, התשנ"ח-1998, ולדווח על כל תקרית שנחשף אליה בהקשר זה.
39. הקבוצה הינה גוף א-פוליטי, ועל כן על הלקוח להימנע מגילויי עמדות פוליטיות וויכוחים פוליטיים במסגרת פעילות הקבוצה.
40. על הלקוח להימנע מלשתף ו/או לצלם/להקליט ו/או להעביר את התכנים המוצגים במסגרת פעילות הקבוצה/האקדמיה, עם צדדי ג' שאינם בין חברי הקבוצה/האקדמיה.
מקרים בהם רשאית החברה לבטל עסקה:
41. החברה תהא רשאית לבטל עסקה ו/או את חברותו של לקוח בקבוצה/באקדמיה, בכל אחד מהמקרים שלהלן, לשיקול דעתה הבלעדי, גם מקום בו הלקוח מילא את מלוא הפרטים כנדרש באתר ו/או מילא פרטים חסרים/שגויים, מבלי שתהא ללקוח כל טענה ו/או תביעה ו/או זכות לפיצוי כלשהו: במקרה של טעות בפרסום השירות; במקרה של טעות בפרסום מחיר שירות; במקרה של ביטול שירות; במקרה של שיבוש מועד מתן השירות מכל סיבה שהיא; אם בעת ביצוע ההזמנה באתר נמסרו פרטים שגויים ו/או שנציג החברה אינו מצליח ליצור קשר עם הלקוח; בהפסקת התשלום החודשי; במקרה של הפרת כללי ההתנהגות ו/או גילויי עמדות פוליטיות ו/או הטרדת מי מהמשתתפים (בהטרדה כלשהי - מינית ו/או אחרת) ו/או שימוש בשפה בוטה ו/או מזלזלת.
מחירים:
42. המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ, אלא אם כן צוין לידם במפורש אחרת.
43. המחירים אינם כוללים הוצאות נלוות, אלא אם כן צוין לידם במפורש אחרת.
44. החברה רשאית לעדכן את מחירי השירותים מעת לעת. המחיר התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שהתפרסם בעת שהשלמת את תהליך ההזמנה, ובתנאי שההזמנה אושרה ע"י החברה. יובהר, כי בתשלום מנוי חודשי מתחדש, רשאית החברה לעדכן את המחיר החל מהחודש העוקב הבא, לשיקול דעתה ובכל מועד שתבחר.
45. לתשומת ליבך: למרות שאנו מקפידים לבדוק את המחירים המופיעים באתר, לעתים עלולה לחול טעות שבעקבותיה יוצג באתר מחיר שגוי. במקרה זה נפנה אליך לאחר שביצעת את הזמנתך, נודיע לך מהו המחיר הנכון של השירות ונאפשר לך לאשר, כי אתה מבקש לרוכשו במחיר הנכון. אם לא תאשר זאת בתוך שלושה ימים - או אם תסרב לרכוש את השירות במחירו הנכון - לא נהיה חייבים לספקו לך, ובמקרה זה לא תהיינה לך כל טענות ו/או דרישות ו/או תביעות כלפי החברה.
תנאי תשלום:
46. התשלום יבוצע באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסרת. כרטיס האשראי יחויב בתשלום אחד מלא מראש.
47. החברה מכבדת את רוב כרטיסי האשראי, למעט כרטיסי תייר (חוץ) וחלק מהכרטיסים החוץ בנקאיים.
48. המנוי מתחדש באופן אוטומטי, ובהתאם למסלול הנבחר מחויב כרטיס האשראי בכל חודש בחודשו.
49. מחיר השירותים והמוצרים במבצעים השונים הינו לתקופה ובמחיר כפי שיתפרסם בכל מבצע לגופו.
ביטול עסקה/התקשרות:
50. על ביטול עסקת שירות חד-פעמית (כגון: מפגש/הרצאה חד-פעמי) ו/או שירות לתקופה קצובה/סדרת שירות (כגון: סדרה מוגבלת של מפגשים/הרצאות), יחולו הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981. במקרה שהוחל במתן השירות, יחויב הלקוח בחודש מלא של השירות שניתן ואמור להינתן במהלך חודש ההודעה. במקרה של מוצר דיגיטלי (כגון: קורס דיגיטלי, הרצאה דיגיטלית, סדנת עבודה דיגיטלית) ולאחר שבוצע שימוש ראשוני במוצר, לא ניתן יהיה לבטל את הרכישה.
51. ככל שמדובר בשירות מתמשך ו/או מנוי מתחדש בכל חודש בחודשו (ללא הגבלה), יהא הלקוח רשאי לבטל את ההתקשרות בכל עת, והוא יזוכה או יחויב באופן יחסי על תקופת השירות עד ליום מתן הודעת הביטול. בתקופת שעד הביטול ימשיך הלקוח לקבל את השירותים בגינם שילם עד למועד מתן הודעת הביטול. באחריות הלקוח להודיע על רצונו לבטל את ההתקשרות, ואילו בהיעדר הודעה כאמור, ימשיך השירות/המנוי ויתחדש בכל חודש בחודשו, ובהתאם יחויב הלקוח בכל חודש בחודשו.
52. בגין ביטול אימון אישי/קבוצתי ו/או פגישה אישית/קבוצתית ו/או קורס ו/או סדנה (פיזית ו/או מקוונת), במועד קצר מ- 14 ימי עסקים טרם המועד הקבוע למתן השירות, יחויב הלקוח במלוא התשלום בגין השירות, אף אם לא היה שותף לו ו/או לא עשה בו שימוש. כמו כן מובהר, כי לא ניתן לבטל שירות שכבר החל בנתינתו ו/או שכבר ניתן (חלקית או במלואו) ו/או שהמועד לקיומו חלף (אף אם הלקוח לא השתתף בו ו/או לא עשה בו שימוש), ובגין שירות כאמור יחויב הלקוח במלוא שווי השירות.
53. בביטול מנוי (חודשי ו/או שנתי ו/או אחר), בגין אימון אישי/קבוצתי ו/או פגישה אישית/קבוצתית (פיזית ו/או מקוונת) שניתנו כהטבה במסגרת המנוי (חודשי ו/או שנתי ו/או אחר) ומומשו, יחויב הלקוח במחיר המלא (ללא ההטבה) עבור אותם אימונים ו/או פגישות, בהתאם למחירון הקבוצה/האקדמיה.
54. בגין ביטול מנוי שנתי, במועד מוקדם מ- 30 ימים טרם סיומו, יחויב הלקוח באופן יחסי לתקופת המנוי שנוצלה, בהפרש ההטבה שניתנה על המנוי השנתי, בין מחיר חודש במסגרת המנוי השנתי לבין המחיר החודשי המלא (שאיננו בהטבה).
55. בכל מקרה ובגין כל ביטול שנעשה במועד מוקדם יותר מ- 14 ימים טרם המועד הקבוע לאימון/לפגישה וכן כל ביטול של שירות ו/או מוצר אחרים, יחויב הלקוח בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר כלל ערך השירות/המוצר או 100 ₪ - לפי הנמוך מביניהם, וזאת בנוסף לדמי הביטול והפרשי ההטבות המחויבים במסלולים השונים.
56. כמו כן ובכל מקרה, לא יינתן זיכוי בגין מפגשים, מוצרים ושירותים שמועדם חלף, אף אם הלקוח לא היה שותף להם ו/או לא עשה בהם שימוש.
אחריות:
57. החברה תצא ידי חובתה כלפי הלקוח עם מסירת השירותים שהוזמנו ולא תישא באחריות כלפי הלקוח בגין תקלות או שיבושים בשידור ו/או בהיעדר הלקוח ממועד השידור.
58. השירות באתר החברה ניתן לשימוש כפי שהוא (AS IS). לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה בגין תכונות השירות, יכולותיו, מגבלותיו, תוצאותיו או התאמתו לצרכיך ודרישותיך, והגלישה באתר והשירות הנמסר הינו על אחריות הלקוח בלבד.
59. החברה אינה מתחייבת שהשירות לא יופרע, יינתן כסדרו או בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ויהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי החברה, נזקים, קלקולים, תקלות - לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר/לאפליקציה - אצל החברה או אצל מי מספקיה.
אבטחה:
60. האתר והאפליקציה מוצפנים ומאובטחים לפי התקנים הקיימים בשוק הסחר והשירות האלקטרוני.
61. כל פעולה שמבוצעת באתר/באפליקציה הכוללת העברה של נתונים בכלל, ופרטים כגון: שם משתמש וסיסמה, פרטים אישיים, פרטי כרטיס אשראי בפרט, מוגנת ע"י התקנים המחמירים ביותר.
62. החברה השקיעה ממיטב משאביה להגן על פרטי לקוחותיה, אך לא תהיה אחראית על כל נזק שייגרם כתוצאה מכשל כלשהו במערכת האבטחה.
דין ושיפוט:
63. הדין החל על הזמנתך ותקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד וסמכות השיפוט הייחודית נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז מרכז בלבד.
כללי:
64. אנו נשמח לענות לכל שאלה ספציפית ולמסור כל מידע, בפנייה מקוונת באתר או באמצעות דוא"ל office@mhcoaching.co.il .
65. עם ביצוע הזמנה ו/או רכישה באתר, מאשר הלקוח באופן בלתי חוזר ובלתי מסויג את תנאי הרכישה ואת תנאי התקנון הנ"ל.
66. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחירי השירותים ואת תנאי התקנון, בכל עת וע"פ שיקול דעתה הבלעדי.
להורדת האפליקציה:
Android
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.skool.skoolcommunities&pcampaignid=web_share
iPad & iPhone
https://apps.apple.com/us/developer/skool-com-inc/id1680787941
למעבר לאתר החברה: http://www.mhcoaching.co.il